
Vi promenerar tillsammans
På onsdagar kl.10.00 samlas vi vid kyrkan för att promenera tillsammans. Vi brukar vandra ca 4 kilometer vid MSOK-stugan eller på gatorna i Mullsjö. Ibland åker vi på en liten utflykt och vandrar på platsen. Under vinterhalvåret fikar vi i kyrkan när vi kommer tillbaka, men under vår, sommar och höst fikar vi ute i skogen i någon fin skogsbacke. Var och en tar med eget fika. Vi vill uppmuntra till hälsa för kropp och själ. Välkommen att vara med!
Kontakt: Ingvar Lindgren 070 242 00 02